Forum www.1hogwart.fora.pl Strona G│ˇwna www.1hogwart.fora.pl
internetowa gra przez forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1hogwart.fora.pl Strona G│ˇwna -> regulamin!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
moderator



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 713
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:35, 10 Kwi 2014    Temat postu: czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie

tak, wieczorem podam Ci szczegoly, tez czasami to lykam
[link widoczny dla zalogowanych]
ODCHUDZANIE ŚRODKIEM \\\\\\\LIDA\\\\\\\ !!!
Jak kto┼Ť zainteresowany grupami krwi i ich zwi─ůzkiem z naszymi dolegliwo┼Ťciami, jak r├│wnie┼╝ od┼╝ywianiem zgodnym ze swoj─ů grup─ů krwi, to zapraszam na maila:mami-016@gazeta.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
Litwa przecież okropna, Armenia jeszcze gorsza, a Turcja to już całkowita porażka.
a teraz jaki mam plan:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja do Pary┼╝a wybieram sie jako fille au pair wi─Öc koszty utrzymania odpadaj─ů Ale i zarobek prawie ┼╝aden.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i przy szczup┼éych osobach to prawda. [link widoczny dla zalogowanych] tylko nie ka┼╝ mi je┼Ť─ç schab├│w bo tego nie prze┼╝yj─Ö (albo sko┼äcz─ů wiadomo gdzie)
Na pocz─ůtku mia┼éam pewne obawy, bo nie potrafi─Ö p┼éywa─ç i by┼éam sceptycznie nastawiona do tego typu formy aktywno┼Ťci, ale teraz mog─Ö potwierdzi─ç, ┼╝e to rewelacyjne rozwi─ůzanie dla os├│b chc─ůcych poprawi─ç nie tylko kondycj─Ö, ale r├│wnie┼╝ i sylwetk─Ö - woda wszystko wyci─ůgnie hehe. Dziewczyny jestem 3 dzien na g┼éodowce .Pije sokiwarzywne rozcienczone z woda ,cherbate zielona ,kawe i wode. do tego jeszcze teraz u drugiej nogi si─Ö zrobi┼éo to samo!!!! savage - only you Pozdrawiam serdecznie [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz codzienie rano ┼éykam LETROX i 2x dziennie wapno. wcale nie jest niska;/ Po operacji nie pijesz, nie jesz, nie wstajesz tylko spisz.... - i co by┼Ť powiedzia┼éa gdyby ksi─Ö┼╝a (tak jak imamowie) jawnie nawo┼éywali do zab├│jstw ?? Witam, poszukuje Pani Ani,, ktora pracowala w salonie Trendy na Swietokrzyskiej. bzdura.. W ulotce jest napisane ze w ci─ůzy nie mozna brac Bromergonu ale czyta┼éam gdzie┼Ť na forum ┼╝e do 12 tygodnia ci─ůzy sie to ┼Ťwi┼äswo za┼╝ywa??
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy dobieralyscie jakos specjalnie posilki czy od razu ''zarlyscie''??
Dzis czuj─Ö si─Ö jak zwloki czlowieka.
Tylko pami─Ötaj, ┼╝e nici (┼Ťcieg) si─Ö nie zafarbuj─ů!
Ja przez miesiac zjechalam grubo ponad 10 kg w sumie 16kg ale czesc z tego to byla woda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez mialam taki problem
[link widoczny dla zalogowanych]
byłabym bardzo wdzięczna 2 Okupnik
- kilogramy - przez ostatnie 4 miesi─ůce przyby┼éo mi ich 6.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lece pomaszerowac bo to mi sluzy.
A czy byla ktoras w tej klinice w Czechach?

matko jaki problem [link widoczny dla zalogowanych] Czyli 9 dni a6w idzie na zmarnowanie, hula hop to prawdopodobnie za mało na spalenie tego diabelstwa.
dziewczyny, powiedzcie, czy bez recepty mo┼╝na dosta─ç jakis lek na grzybic─Ö, do gina id─Ö w poniedzia┼éek, ale mnie sw─Ödzi i chcia┼éabym co┼Ť wzi─ůc juz jutro. Nie wszystkie przypadki mo┼╝na leczy─ç kostk─ů arkady, ale chyba w pierwszym stadium ┼║le wyci─Ötych paznokci. kukulska - nie wierz mi nie ufaj mi Mam nadzieje,ze nied┼éugo, a Tobie radze uzbroi─ç si─Ö w cierpliwo┼Ťc. mialam wczoraj pierwszy raz wstrzykiwany kwas juvederm 0,5 ml. [link widoczny dla zalogowanych]
po aplikacji oraz dzisiaj rano nic nie swedzialo i nie szczypalo wiec chyba ok. Tak si─Ö w┼éa┼Ťnie zastanawiam nad kursem, ale nie ma co si─Ö zastanawia─ç. Dzi┼Ť nawet pokusi┼éam si─Ö na s┼éodycze i szczerze m├│wi─ůc nie wyczyma┼éam d┼éugo i musia┼éam to zwr├│ci─ç. tylko nie p┼éaka─ç kiedy w przysz┼éo┼Ťci urodzi sie dziecko kalekie... taka kapu┼Ťcianka?? hej dziewczyny, i jeszcze raz farouk - jedwab w p┼éynie to jest co┼Ť polecam a i pazurki i sk├│ra d┼éoni poprawi┼éa si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
ot├│┼╝ nie mog─Ö zla─ç wi─Öcej ni┼╝ litr wody (Tombak zaleca nawet dwa), bo mi -delikatnie m├│wi─ůc woda wylatuje z ty┼éka -nie pomaga ┼Ťciskanie....nie mog─Ö wytrzyma─ç tych kilka minut, bo woda ucieka....mam wra┼╝enie, ┼╝e ta moja lewatywa jest w takim razie nic nie warta i ze nie dzia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja te┼╝ uwielbiam..

jezeli mozesz, powiedz prosze czy teraz wiedziesz normalne zycie, czy czesto musisz chodzic do lekarza,itp...
[link widoczny dla zalogowanych]
niemieckim Oszaleli chyba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam skype
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ biore Lide, juz od wtorku, specjalnych dolegliwosci nie mam. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko osobne konta.
SAME KURSY.... Pomozcie, prosze... Jutro sadz─Ö pietruszk─Ö w doniczce, mo┼╝e pomo┼╝e. wiec pierwsze 2 tyg po przekluciu pepka trzeba pzremywac spirytusem salicynowyma jescze mozna husteczkami z zawartoscia alkocholu o nazwie a po 2 tyg smarowac mascia poo tyg znowu wrocic do spirytusu i znowu po tyg przejsc do masci i po tyg znowu do spritu i tak dalej az do wyojenia a na poczatku sporytusem tzreba oki 6 razy dziennie zeby bardzo czesto to robic no apotem zmiejszac sie do 4X potem do 3X no i teraz nie powinno byc watpliwosci pozdroo:* Mam nadzieje, ze grudki zdarzaja sie rzadko A w takim razie jaka jest najbezpieczniejsza metoda powiekszenie ust? [link widoczny dla zalogowanych]
nie ┼╝a┼éuj─Ö i decyzji bym nigdy nie cofn─Ö┼éa. W chwili obecnej formuje sie grupka najmlodszych Dzieci ktora bedzie liczyc 12-15 os├│b,dzieki czemu do kazdego Dziecka mamy indywidualne podejscie. Do monica24 - napisa┼éam ci maila. Rewelacyjne miejsce, polecili nam na weekend znajomi, kt├│rzy cz─Östo tam bywaj─ů. Ja jestem w Kanadzie od roku, nawet mi si─Ö tutaj podoba, mieszkam z ch┼éopakiem kanadyjczykiem tylko brakuje mi polskich znajomych, kole┼╝anek. ja ca┼éy dzie┼ä nic nie jad┼éam bo mi sie niechcia┼éo pod wiecz├│r troche czu┼éam g┼é├│d to se jogurt z p┼éatkami i bananem zjad┼éam i oczywi┼Ťcie hektolitry wody wypi┼éam teraz zmykam pod kocyk bo jako┼Ť zimno mi ale og├│lnie jest spoko Na USG wysz┼éo, ┼╝e torbiel opwi─Ökszy┼éa mi si─Ö w ci─ůgu miesi─ůca 3 razy, opr├│cz tego ci─ů┼╝a 5 tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
W listopadzie 2007 roku dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e jestem w 6 tygodniu ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wzi─Ö┼éam wczoraj pierwsz─ů tabletk─Ö, ale od rana dalej boli.
[link widoczny dla zalogowanych]

w nocy było mi troche zimno ale nie miałam dreszczy
[link widoczny dla zalogowanych]
po kilku dniach trwania diety zauwa┼╝ysz wyra┼║ne zmiany w wypr├│┼╝nianiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawd─Ö- zero b├│lu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mama bli┼║niak├│w - tak, kr├│tko by┼éy┼Ťmy jednocze┼Ťnie na forum U mnie za to ch─Ötnych do podjadania ciast nie brakuje, wi─Öc jak ju┼╝ si─Ö dopcham i co┼Ť sobie ukroj─Ö, to nie jest to jaka┼Ť za du┼╝a procja Poza tym do┼Ť─ç du┼╝o si─Ö nabiegam teraz w lato i za dzieciakami i za sprawami domowymi, wi─Öc jako┼Ť daje si─Ö upchn─ů─ç w spodnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e jest to ta sama ci─ů┼╝a, a krwawienie wyst─ůpi┼éo mimo wszystko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapyta┼éam bardzo grzecznie personelu czy mo┼╝e jaki┼Ť parawanik by si─Ö znalaz┼é . [link widoczny dla zalogowanych] Sowanar
Mam dokładnie ten sam problem!!! Taka cisza byla tutaj, ze pewnie wszystkie troche poszalalyscie gdzies pewnie? 503 139 478. dlugosci wlosow Baleyage od 45 do 70-90zl-ale to juz naprawde geste i bardzo dlugie ze strzyzeniem i modelowaniem no i w sumie po laparo dostalam od razu okresu, czyli podobno dobrze rokuje. [link widoczny dla zalogowanych]
PA, PA. [link widoczny dla zalogowanych] Wymagane do┼Ťwiadczenie, bez na┼éog├│w. wyborowa┼éa mi 2 zdrowe z─Öby z powodu nagromadzonego osadu?; nie mam tv ... Hamster----> a wiec my Polki... Mnie o milion razy bardziej podoba┼éa si─Ö pierwsza cz─Ö┼Ť─ç Dirty Dencing .Druga natomiast by┼éa nudna!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja Wam polecam w─ůtek KTO NAPRAWD─ś PRZEBADA┼ü MEIZITANG I LID─ś? na tym samym forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to mo┼╝e by─ç skutek przem─Öczenia lub braku jaki┼Ť witamin, a mo┼╝e ma to co┼Ť wsp├│lnego z serem ( czasem odczuwam dziwne k┼é├│cie w klatce piersiowej i tak jakby dr─Ötwienie r─ůk, kt├│re dokucz mi coraz cz─Ö┼Ťciej).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1hogwart.fora.pl Strona G│ˇwna -> regulamin!!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin